szombat, június 17, 2006

A SZIV

-“Holnap reggel”, kezdte a sebész, “ Ki fogom nyitni a szívedet.”
-“ Ott fogod találni Jézust”, vágott közbe a fiú. A sebész bosszankodva felnézett…
-” Fel fogom vágni a szivedet,” folytatta, hogy lássam, mennyi károsodás történt.
-“De amikor felnyitod a szivemet, Jézust fogod ott találni” mondta a fiú. A sebész a szülõkre tekintett, akik csendben ültek.
-“ Miután látom, hogy mennyi károsodás történt, vissza fogom varrni
a szivedet és a mellkasodat, és eltervezem, mi a következõ lépés.”
-“ De ott fogod taláni Jézust a szivemben. A Biblia azt mondja, hogy Õ ott él.
Minden zsoltár azt zengi, hogy Õ ott él. Ott fogod találni Õt az én szivemben”
A sebésznek elege volt:
“Majd megmondom neked, mit fogok találni a szivedben, Sérült izmokat, gyenge vérellátást, és elvékonyodott érfalakat fogok találni.
Ezután el fogom tervezni, hogy tudlak meggyógyitani.
-Jézust is ott fogod találni, Õ ott él”- mondta a fiú
---------
A sebesz elment.
Leült az irodájában, és magnószalagra vette a mûtéttel kapcsolatos
megjegyzéseit, gondolatait.
…. ”sérült fõütõér, sérült tüdõbe vezetõ erek, elterjedt izomsorvadás, .
(visszafejlõdés)
Nincs remény a szivátültetésre, nincs remény a gyógyitásra, kezelésre.
Terápia, : fájdalomcsiilapitók, és ágyban feküdni.
Prognózis: … itt kis szünetet tartott, “ egy éven belül halál.
”Megállitotta a magnót, de még volt mit mondania.
--Miért??.. kérdezte hangosan. Miért tetted ezt??? Te juttattad õt ide! Te okoztad neki ezt a gyötrelmet és Te kárhoztattad õt korai halálra!! Miért ?
Az Úr igy válaszolt:
-A fiú az Én bárányom, nem terveztem, hogy sokáig a te nyájadhoz tartozzon. Mert õ az én nyájamnak tagja, és az lesz örökké. Itt a én nyájamban nem lesz fájdalom, olyan jólétben lesz része, amit te el sem tudsz képzelni. Szülei egy napon, találkozni fognak vele és õk is megismerik a békességet és az én Nyájam gyarapodni fog.
A sebész forró könnyeket hullajtott, de ingerültsége meg ennél is
hevesebb volt.. ..”Te teremtetted ezt a fiút, Te teremtetted ezt a szivet !!!
Meg fog halni hónapokon belül. … Miért ???
Az Úr válaszolt :
-A fiú az Én bárányom, vissza fog térni az én nyájamhoz, amint
elvégezte küldetését. Én nem azért küldtem az én bárányomat a nyájadba, hogy elveszitsem,
Hanem azért, hogy egy másik elveszett bárányt megmentsen.
A sebésznek potyogtak a könnyei.
………….
A sebész odaült a fiú ágya szélére, a szülõk vele szemben ültek.
A fiú felébredt és suttogva kérdezte :
-Kinyitottad a szivemet???
-“ Igen,”, mondta a sebész.
-Mit találtál ? kerdezte a fiú.
-“Megtaláltam Jézust” felelte az orvos.