szerda, július 12, 2006

Magyar- Amerikai beszelget....

Egy magyar és egy amerikai a nemzeti vívmányokról beszélgetnek. Így az amerikai:
- We have George W. Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!
Mire a magyar:
- We have Ferenc Gyurcsany, no wonder, no hope and no cash...

-------------------------------------------------

Bush, Putyin, Gyurcsány, Orbán és a Pápa egy repülőn együtt utazik. A repülés közben kiszólnak, hogy zuhan a gép, de csak négy ejtőernyő van.
Bush mondja én nagyhatalom vezetője vagyok kiugrok.
Putyin ezt mondta: én a másik nagyhatalom veztője vagyok igy nekem is meg kell menekülnöm.
Gyurcsány azt mondta én egy ország esze vagyok igy nekem is ki kell ugranom. Mind a hárman kiugrottak.
Maradt Orbán és a Pápa.
Orbán igy szólt: - ÉN csak a fél nemzetnek vagyok a főnöke maga meg az Egyház feje magára nagyobb szüksége van a világnak.
A Pápa igy szólt:
- Viktor fiam ugrunk mind a ketten, mert az ország esze a poroltóval ugrott ki.