szerda, október 04, 2006

Demszky nyilt levele :-)

Kedves Budapestiek!

Végsõ elkeseredettségemben fordulok hozzátok. Kérlek, többé senki ne szavazzon rám! Kurvára elegem volt már 94-ben is az egészbõl, de párttársaim ragaszkodtak hozzá, hogy induljak. Nekik meg nem mondhattam nemet, mert akkor le kéne antiszemitáznom magam.

Mindent elkövettem eddig is, hogy ha már muszáj indulnom, legalább ne nyerjek. Mindhiába. Mit csináljak még, hogy ne az én kib*szott nevemmellé ikszeljetek?

Azt hiszitek, könnyû volt elérni, hogy Budapest legyen a legmocskosabb város? Azt hiszitek, az a rengeteg kutyasz*r magától kerül az utcákra minden reggel? Értsétek meg! A BKV-járatokat már nem tudom tovább ritkítani. Egyszerûen nincs több hely a buszgarázsban. A 4-es metró
építését nem tudom tovább késleltetni. Nincs több hely. Nem tudok több holokausztmúzeumot építtetni, nem tudok több köztéri menórát kirakatni. Mit tegyek még, hogy rájöjjetek?

Csinálok nektek homokosfelvonulást, transzvesztiták és buzik dugják végig a várost vasárnap délben. Erre ti, perverz állatok, még élvezitek is. Éjszakánként saját kezûleg ásom ki a kátyúkat, megvétózok minden tervet az úthálózat bõvítésére, lezárom a Lánchidat és a pesti rakpartot. Már majdnem az összes parkolóhelyet és parkot megszüntettem a városban. Kemény, kitartó munkával elértem, hogy se kocsival, se tömegközlekedéssel ne lehessen közlekedni.

Már annyit loptam és sikkasztottam, hogy hegyekben áll otthon a közpénz. Nem bírom hazahordani a Touareggel.

Tudom, hogy a többiek is összejátszanak a szadesszel. Direkt nem állítanak egy épkézláb jelöltet, és azt is eldugják, nehogy valaki megismerje a nevét a választások napján. Õk se hülyék. Kinek kell ez a szarhalom?! De 46,7 százalék?! Normálisak vagytok? Mi a f*szomat csináljak itt még négy évig?!

Ha még egyszer megszavaztok, lezáratom az összes hidat, felveretem az összes aszfaltot, állati ürüléket importálok Afrikából, csöveseket New Yorkból és Moszkvából, aztán disszidálok Horvátországba. Építek egy kastélyt a tengerparton. Persze a ti pénzetekbõl. Gondoljátok meg!

Üdvözlettel: DG