vasárnap, október 01, 2006

Levelek 2.

"Nagyon büszke vagyok Rád és az egész Csapatra, akikkel összefogva kint is
hangot adtok véleményeteknek/véleményünknek.
Nagyon elszomorító és kétségbe ejtõ, ami az elmúlt hetekben itthon történt.
Eddig is sok dolog felbosszantott, de most már szinte szóhoz sem jutok a
döbbenettõl. Folyamatosan összeszorul a gyomrom, ha arra gondolok, hogy mi
történik ebben az országban.

Értetlenül állok az események elõtt. Egyszerûen nem tudom, hogy minek
kellene még megtörténnie, hogy az embereknek kinyíljon a szemük. Úgy tûnik,
hogy kemény média háttérrel már nincs olyan dolog, amit ne lehetne
megmagyarázni, elferdíteni, és - az emberek tudatos butításának köszönhetõen
- mindez célba is ér.

A médiát (pl.: köztelevízió, kereskedelmi csatornák stb., stb.) sem igazán
értem. Tényleg ennyire nem számít a becsület, az erkölcs, a morál, tényleg
nincsen egy ember sem ott, aki végre felállna, és azt mondaná, hogy nekem
ebbõl elegem van, nem veszek részt a hazudozásban? Tényleg ennyire csak a
pénz és a karrier számít? Másra nem tudok gondolni, mert azt hogy ott
mindenki beveszi ezt a maszlagot, nem hiszem.
Mindent fentrõl diktálnak, és még mindig nem telt be a pohár.

Hol élünk, mi történik itt? Bármit meg lehet tenni? Nem az állam elsõ
embereinek kellene többek között példamutatóan viselkedni? Úgy látszik a
példamutatás, a becsület, az igazmondás, az erkölcs már nem divatos
kifejezések. A legnagyobb baj az, mindezek nélkül nem tudom, hogy a jövõ
nemzedéke milyen világot fog építeni.

Mélységesen szomorú vagyok, csak az vigasztal, hogy az önkormányzati
választások azért kedvezõen alakultak. Most kell megtenni mindent, hogy a
helyzet változzon. Ki kell tartani, addig amíg õk el nem tûnnek az ország
élérõl. Más út nincs.

Szóval kitartás Nektek is. Nehogy már Gyurcsánynak legyen igaza: "...majd
megunják és hazamennek." Mi itthon megteszünk mindent, hogy ne így legyen.

Millió puszi Nektek,

A."
----------------------------------------------------------------------
"Örülök hogy irtäl, nagyon büszke vagyok rätok azert amit tesztek!
Ez az ällapot mär türhetetlen volt, egyszerüen dühitö, hogy Gyurcsäny
es tärsai mire nem kepesek.Eddig sem volt szimpatikus, de most
egyszerüen gyülölöm ezt az "embert"-nem is nevezhetö annak!
Verforralo hogy ezek utän amit tett, nem hajlando lemondani."
--------------------------------------------------------------
"Koszonom ezeket a batorito szep sorokat,mi is ugyan aszt
tesszuk amit te IMATKOZUNK innen Erdelybol ,csak igy
lehetunk eggyek veletek az IGAZI MAGYAROKKAL.Mi meg aszt se
tehetyuk hogy szavazzunk,aszt is megszavasztak az MSZP-sek
,feltek hogy tobben leszunk MAGYAROk. Mikor lessz mar
egyszer igassag a Magyarokkal szemben! Es a
tüntetesekrol:Hat Marosvasarhelyen nemengedejesztek,eszt
ellehet kebzelni a Demokraciaba ,hat igen!
K."
-----------------------

"Nos, mit szólsz a választási eredményekhez? Én azért örülök, végre kezd ébredezni ez a nemzet. Kellett is már, mert hosszúra nyúlt a téli álom. "
------------------------------------------------------

Eszter!Ez a honlap vmi eszméletlen jó!Fú,hát nem vagy semmi!!!Hajrá
Magyarország,hajrá magyarok továbbra is!Mi is minden este kimegyünk
a térre.....
------------------------------------
1. nagyon büszke vagyok, hogy van olyan ismerõsöm, aki már
tüntetésr szervez, ráadásul nem itthon, hanem külföldön.
2. a személyes történetemet veled osztom meg egyszerû lesz.
Vasárnap este amikor kirobbant az egész, és elkezdtem nézni a tévét.
láttam hogy kepják szét a huligánok a vízágyos autót, és akkor
egyszerüen azt éreztem, hogy meg kell gyújtani egy szál gyertyát,
mondani egy fohászt, megtettem. (önmagam számára voltam meglepõ,
hogy ezt tettem, és teszem hozzá önként.) légy jó. Ne szégyeld magad!
én sem megyek haza szavazni, tudod itt ... a hétvége mindig
bolondok háza.
szeretnék többet imádkozni akár az országért, ismerõseimért, de még
nem megy, még lelkileg nem váltottam életformát. Na minden jót, és
éljen a világbéke!
-------------------------------------
Nagyon köszönjük biztató sorait!

Örömmel tölt el minden jóérzésű itthoni embert, hogy a külhoni magyarok is
ilyen naprakészen nyomon követik az itteni eseményeket, és határozott
véleménnyel kiállnak értünk.

Még egyszer köszönjük,és üdvözlünk mindenkit!
Üdvözlettel: fidesz.hu
------------------------------------------------

(...) Ami ota az ominozus Gyurcsany-szoveg publikus lett, alig birok magammal. Eddig is nyilvanvaloak voltak a hazugsagai, de a tragar stilusa es az a hihetetlen politikai szemfenyvesztes, amit meg ezek utan kepes folytatni, egyenesen verlazito.

Nagyon sajnalom, hogy lemaradtam a tuntetesekrol. Münchenben elek en is, es epp azon keseregtem Anyukamnak, hogy milyen jo lenne itt is 1 tuntetest szervezni (tudtam, h. Londonban volt). Igy vegtelenul orulok, hogy vegre megtalaltalak Titeket (hetfo ota nyomoztam)! Ha barmilyen programot szerveztek(pl. okt. 23.), legyszi ertesits! Meg amugy is osszejohetunk egy diskurzusra - pl. a peticioval kapcsolatban is erdekelnenek a reszletek.

Egyelore a vasarnapert szurkolunk, hogy az ellenzek gyozzon! Hihetetlen, hogy meg mindig vannak riporterek, emberek, akik az MSZP es Gy.F. melle allnak! Neha ugy erzem, a magyar nep egy resze egyszeruen nem normalis...

Nagyon orulok, Eszter, meg egyszer, h. ilyen gyorsan es reszletesen mindent feltettel a netre!
-----------------------------------